Alsó-hegyi zsombolynéző körtúra

Résztvevők:
Pelikán, Mária, Sziklay Tibor, Toti, Kató Robi, Kovács Balázs, E. Balázs

Tiborral volt egy kis munkánk pénteken Debrecenben, így mi már nem jöttünk vissza Bp-re, hanem rögtön Szögligetre mentünk. A kocsmában indítottunk, majd a Pelikán-házban folytattuk a sztorizgatást, iszogatást, váltakozó társasággal. Este 9:30 körül megérkezett Toti is, ő hozta Máriát, K. Balázst és Robit, így már a kibővült társasággal folytatódott az iszogatás.

Kalandozások a Godján-főgerinctől a Bükkig

Térképezés a Bükki barlangokban

2014 Április 18 – 21: Vöröskő-völgyfői-barlang, Palotai 2-es-barlang. Esztramos barlangi fotózás.

Úgy indult, hogy csatlakoztunk volna a Bihargók által, a „kemény magnak” szervezett Godján-főgerinc túrához, de a szervező az utolsó pillanatban kénytelen volt lemondani, mert a Húsvéti ciklon miatt bevállalhatatlan lett az időjárás a Déli-Kárpátokban. Barlangászoknál a labda ilyenkor, hiszen képesek vagyunk majdnem függetleníteni magunkat az időjárástól. Két lehetőség között osztottuk meg magunkat, Roki barlangtérképezési feladata és az Ariadnés Esztramos barlang dokumentálás.

Szlovák-karszt 2013. szeptember

Szeptember elején rozsnyói barlangászok vendégeként a Szlovák-karszton jártunk.

Mamet-barlang 2009

A barlangtúra, amihez lámpa se kell

Horvátországban a Paklenica Nemzeti Parkban lévő Mamet-barlang csak egy lyuk a hegytetőn. Egy jókora lyuk, egész napunkba telt, amíg leereszkedtünk és kimásztunk belőle.